این سازمان کلیه مقرات صادره خود را اعم از بخشنامه ها ، آیین نامه ها ، دستور العمل ها و ضوابط اجرایی و ...  را پیش از ابلاغ به مدت 2 هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی ، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام می نماید .

بهبود مستمر و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات از راهبردهای اساسی این اداره کل بوده؛ لذا از طریق بخش‌های مختلف در این پورتال سعی در اخذ نقطه نظرات بهره‌برداران و کاربران پورتال جهت بهره‌گیری از تصمیم‌گیری‌ها دارد.

دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ، مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه‌ها، آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و ضوابط اجرایی و ... را پیش از ابلاغ به مدت ۲ هفته از طریق پورتال اداره کل در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و پیشنهادات و انتقادات سازنده مردمی، مراتب را در جلسات کارشناسی بررسی و پس از تصویب ابلاغ خواهد کرد.

راه‌های ارتباطی پیش‌بینی شده جهت جلب مشارکت مردمی در از:

۱ پورتال میز خدمت دانشگاه

 بدیهی است نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما کمک بزرگی در ایجاد شرایط مطلوب در خدمت رسانی بهتر دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خواهد داشت.



    کاربر گرامی ! هر گونه نظر ، انتقاد یا پیشنهادی در ارتباط با خدمات ما دارید از این طریق مطرح نموده و پیگیری نمایید.

    لطفا توضيحات مورد نظر خود را وارد کنيد:
    متن پيام
    چگونه با شما ارتباط برقرار کنيم:
    ايميل شما:
    نام شما (انتخابي)
    تلفن:
    فاکس/نمابر:
      ارسال  پاک 

    6.0.3.0
    گروه دورانV6.0.3.0